Skip to content

سمینار/ وبینار تبیین ضوابط اجرائی قانون حمایت مصرف‌کنندگان در حوزه خدمات پس از فروش

 

طی سمینار / وبیناری که از سوی دفتر خدمات فنی مهندسی معاونت تجارت و خدمات با همکاری انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی مرتبط در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید، ضوابط جدید قانون حمایت از مصرف‌کنندگان در حوزه خدمات پس از فروش لوازم خانگی، محصولات صوتی و تصویری، تلفن همراه، تجهیزات اداری، IT، سرمایش و گرمایش و لوازم خانگی کوچک مطرح گشت و به سمع و نظر حاضرین رسید.

مخاطبین اصلی این سمینار مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت‌های خدمات پس از فروش بوده و محوریت موضوع‌های همایش موارد زیر بوده است:

  • تبیین مفاهیم، تعاریف و الزامات ضوابط اجرایی
  • ضوابط و قوانین حمایتی مشتریان و مصرف‌کنندگان
  • توسعه مفاهیم و دانش ارائه خدمات پس از فروش معتبر
  • وظایف و مسئولیت‌های عرضه‌کنندگان و واسطه‌های فروش و خدمات

تعداد شرکت‌کنندگان این دوره ۸۰۲ نفر بوده و با استقبال بی‌نظیر مخاطبین و فعالین این حوزه برگزار گردید. درصد مشارکت در سمینار %۸۱٫۷ و در وبینار %۸۴ بوده است.

در این سمینار پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و خوش‌آمدگویی و خیرمقدم، مهندس شاه‌میرزایی معاونت محترم خدمات صمت، مهندس محله‌ای مدیر کل خدمات فنی مهندسی وزارت صمت، مهندس وحید نجفی رئیس انجمن خدمات پس از فروش و جناب مهندس رحمانی مطالب آموزشی و ضوابط را شرح داده و نکات تکمیلی را به آن افزودند.

 

کانال‌های ارتباطی با انجمن خدمات پس از فروش: Anjomansvc@

اخبار و اطلاعیه‌ها

برگزاری مجمع عمومی مؤسسین انجمن خدمات پس از فروش ایران

برگزاری مجمع عمومی موسسین انجمن خدمات پس از فروش ایران پیرو برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده مجمع عمومی موسسین انجمن خدمات پس از فروش ایران، ۲۲ اسفند ماه سال جاری (۱۴۰۲) برگزار می‌گردد. این مجمع در راستای تاسیس و همچنین ثبت «انجمن ثبت خدمات پس از فروش ایران» با حضور فعالان این حوزه ساعت ۹ تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ در اتاق ایران برگزار گشته و پیرامون مسائل زیر تصمیماتی گرفته

ادامه مطلب »

رضایت مصرف‌کنندگان در گرو ‌ارایه خدمات پس از فروش است

رضایت مصرف‌کنندگان در گرو ارائه خدمات پس از فروش است   به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، مهندس وحید نجفی رئیس انجمن کارفرمایی خدمات پس از فروش لوازم خانگی صوتی تصویری درحاشیه بیست و سومین نمایشگاه هامکس در خصوص فعالیت این انجمن به خبرنگار ما گفت: مدتهاست در حوزه‌های مختلف تولید و فروش و در صنوف مختلف انجمن‌های کارفرمایی وجود دارد که می‌توانند از منافع صنفی خود مراقبت

ادامه مطلب »

واردات لوازم خانگی در آینده‌ نه چندان دور

واردات لوازم خانگی در آینده نه‌ چندان دور سخنان دکتر علی‌آبادی وزیر محترم صمت در نمایشگاه لوازم خانگی   صنعت لوازم خانگی همواره طی سال‌ها همواره در حال تحول بوده و با پیشرفت‌های جدید گامی به سوی زندگی هوشمند و پایدار برداشته است. این تحولات جدید به تحقیق و توسعه فناوری و در نهایت ایجاد دستگاه‌های هوشمند منجر شده است. در چند سال اخیر، صنعت لوازم خانگی با تغییرات فراگیری

ادامه مطلب »

گارانتی برای لوازم خانگی به معنای واقعی در کشور وجود ندارد!

گارانتی برای لوازم خانگی به معنای واقعی در کشور وجود ندارد!   حسینی‌کیا: گارانتی برای لوازم خانگی به معنای واقعی در کشور وجود ندارد! عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در حال حاضر موضوع گارانتی در کالاهایی مانند موبایل، خودرو و لوازم خانگی به معنای واقعی وجود ندارد، گفت: سازمان حمایت از مصرف کننده باید بر نحوه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نظارت داشته باشد.

ادامه مطلب »

گالری تصاویر سمینار

LinkedIn
Telegram
info@eashm.com